antropoloji.blogspot.com




antropoloji.blogspot.com üniversite ögrencilerince kurulmus, tamamen bilgi paylasımına yönelik ve hiç bir ticari çıkar saglamaya yönelik olmayan bir blogdur

antropoloji.blogspot.com was founded by university students, and for sharing information completely without any commercial interest to provide a platform




25 Kasım 2012 Pazar

Microsoft Access 2010 Video dersleri - Dr. Barış Gökçe






Dr. Barış Gökçe' nin hazırlamış olduğu, Görsel Microsoft Access 2010 Dersleri
aşağıda sunulmuştur;


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kaynak: Youtube / http://barisgokce.com
 
 


1 yorum:

Unknown dedi ki...

hocam çalışmalarınız çok güzel ben acces 2010 çalışmalrınızı izledim bayıldım. diğer acces çalışmalrınızı yayınlamanızı dört gözle bekliyorum. sayfanızı sık kullanılanlara ekledim. bana acil lazım çünkü meslek lisesine yeni atandım ve bu çalışmalrı anlatmam gerkiyor. yardıma çok ihtiyacım var.
slm