antropoloji.blogspot.com




antropoloji.blogspot.com üniversite ögrencilerince kurulmus, tamamen bilgi paylasımına yönelik ve hiç bir ticari çıkar saglamaya yönelik olmayan bir blogdur

antropoloji.blogspot.com was founded by university students, and for sharing information completely without any commercial interest to provide a platform




8 Nisan 2013 Pazartesi

Biyoloji, Kalıtım, Genetik Videolu Konu Anlatımı

 
 
 


e-dershane.tv Biyoloji Kalitim Genetik Videolu Konu Anlatimi

Kalıtım genetik konusu mendel kanunu eş baskınlık kalıtım ile ortaya çıkan sonuçlar homozigot heterozigot dominan baskın karekter hepsini videoda örnek soru çözümleri çıkmış sorular ile birlikte tamamlayarak anlatıyoruz.

Anlatım 1.video




Anlatım 2.video


 
 
 
 
videolar,vimeo.com  internet sitelsinden alıntılardır.

Hiç yorum yok: